Opening

Opening

Heeft u een prachtige decoratie en een organisator nodig voor de opening van uw zaak?

LuxuryEvent biedt u aan om uw vestiging in stijl in te wijden dankzij onze deskundige teams die in heel België beschikbaar zijn.

De organisatie van een inauguratie is niet voor iedereen. Tussen de versieringende voedsels, de verhuurs, de uitnodigingen. Ondersteuning tijdens een van de belangrijkste dagen van uw bedrijf is noodzakelijk.

Niet iedereen kan improviseren inauguratie organisator, om deze reden geven velen er de voorkeur aan zich te wenden tot Luxe-evenementWij zijn professionals op het gebied van de organisatie van openingen in Brussel

Wij bieden u een dienst aan bedrijfsklaarzonder zich zorgen te hoeven maken over de organisatie. U kunt met volle teugen van uw feest genieten.

Indien u een conferentie wenst te organiseren, gelieve een van onze agenten te contacteren via e-mail contact@luxuryevent.be of per telefoon op 0487.10.22.52

Waarom doe je een beroep op ons?

Luxury Event uw evenementenorganisator 

Flexibiliteit en reactievermogen

Onze flexibiliteit en ons aanpassingsvermogen garanderen u een grotere reactiviteit in uw meest veeleisende projecten. Op elk moment kunt u rekenen op onze beschikbaarheid!
Deskundigheid tot uw dienst

Met meer dan 15 jaar beroepservaring geven onze medewerkers u gedegen advies voor al uw wensen.
Een voorbeeldige dienst

Onze gepersonaliseerde ondersteuning wordt erkend in de markt. Wij nemen onze rol als professionals op het gebied van de organisatie van evenementen zeer ernstig om u een onberispelijke service te bieden.

Een nationaal gerenommeerde dienst in België

Wij zijn al meer dan 10 jaar pioniers in de sector van de evenementenorganisatie. Wij waren er om uw huwelijken, verlovingen en verjaardagen in België te organiseren. En we zijn er vandaag nog steeds om u te helpen het evenement van uw dromen te plannen met oplossingen op maat van uw behoeften in heel België.

Met de hulp van onze professionele teams voor de planning van evenementen, staan wij klaar om u onze expertise ter plaatse aan te bieden, dus aarzel niet om contact op te nemen met een van onze agenten.

Vind de meest gestelde vragen!

Natuurlijk doen we dat. Wij zullen ervoor zorgen dat wij u een oplossing bieden die past bij uw timing en budget. Indien onze agenten niet in staat zijn binnen de gestelde termijn een dienst voor u te vinden, zullen wij u dat zo spoedig mogelijk laten weten, zodat u tijd hebt om een andere oplossing te vinden.
Absoluut. En als uw budget helemaal niet in overeenstemming is met uw verzoek, zullen wij ervoor zorgen dat wij u begeleiden en u een soortgelijke dienst aanbieden tegen een lagere kostprijs.

De belangrijkste punten die moeten worden verstrekt bij het briefen van een organisator van een evenement zijn

- De doelstellingen gewijd aan uw evenement
- De voorgestelde locatie of het voorgestelde geografische gebied
- Als u reeds evenementen hebt georganiseerd, is het belangrijk te vertellen over de context waarin deze hebben plaatsgevonden. Dit kan ons agentschap leiden.
- Het laatste punt dat moet worden gespecificeerd is het budget, dat absoluut noodzakelijk is.
Het is eenvoudig, ga naar onze website, maak een afspraak met een van onze agenten of vul een van onze formulieren in,
Wij nemen contact met u op en u ontvangt uw offerte door de producten te kiezen die u nodig heeft en dan is het klaar!
Zo niet, bel ons rechtstreeks of bel ons elke dag van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur, dan doen we samen de rest.

Ontdek andere diensten in verband met evenementen

Een schatting ontvangen

    Geen producten in je winkelwagen.

    X

    LUXE EVENEMENT

    Op zoek naar een sterrenevenement?

    Probeer de organisatie van uw droomevenement te winnen bij Luxury Event

    Vul de informatie in en neem deel aan onze wedstrijd

    Bel ons op
    0